Latter og absurde øyeblikk

Hvis jeg skal fremheve en av tingene som gjør fisking til noe helt spesielt for meg, så må det være de komiske og som regel helt tilfeldige hendelsene som kan inntreffe på fisketurer. Av og til kan enkeltfraser, måten noen har ledd på, en bevegelse noen har gjort eller kløning og banning legge grunnlaget for (intern) humor i lange tider etter at hendelsen har inntruffet. Noe utvikler seg til å bli vandrerhistorier. Andre ting ender bare opp som det rene og skjære tøv – dette er gjerne hendelser som har sin rot i noe ingen andre enn de involverte kan og vil forstå.

Videoen under er et erkeeksempel på nettopp det. Mange vil nok kunne trekke på smilebåndene av den, men ingen utenforstående vil skjønne hva jeg driver med når jeg roper at Kristian er «faen meg verre enn han Robert». Videoen ble oppdaget ved en tilfeldighet, og la grunnlaget for parodier og latter i altfor lang tid.

Hva får deg til å le?

Haakon
High Five Fishing

Legg igjen en kommentar

